[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Terms and Condition” google_fonts=”font_family:Lato%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_tabs style=”outline” color=”black” active_section=”1″][vc_tta_section title=”English” tab_id=”1561977239701-eadfd3ac-633d”][vc_column_text]English

TERMS AND CONDITIONS

To provide the best service, you can exchange the selected product. The process of redemption can be done provided that the product purchased is still in good condition as before and has never been used. The redemption rules are as follows:
1. Goods are 100% and never used.
2. Maximum H + 3 after the goods arrive at the consumer.
3. Contact us at CS
Whatsapp: + 6281-220-715131
SMS / Phone: + 6281-220-715131
LINE: @srleather

4. The redemption will be made after the sr leather product to be exchanged has been received by our CS.
5. Our CS will process the redemption for 7 working days
6. Lastly, we will do the delivery of our products.

REFUND / REGARDLESS BECAUSE OF DEFECTED GOODS OR SOLID SIZE
You may refund if the product received is damaged or defective, We are ready to accept again for exchange. Rules of return/redemption due to defective or incorrect items are as follows:
1. You just need to contact our CS to make a redemption, then we will help you to redeem.
2. Redemption will be made after the SR Leather product to be exchanged has been received by our CS
3. Our CS will process the redemption for 7 working days
4. Lastly, our CS will do the delivery of SR LEATHER new product

ERROR MISTAKE
In the event of a delivery error, the first thing you should do is report to our CS immediately. Inform your personal data, the happiness that happened, and the goods you should get. This delivery error will be resolved as soon as possible.

NEED TO REMEMBER
To redeem/refund the goods must be still in the original state (unused, not dirty, the skin is not folded, etc.). If we find the goods have been used and in bad condition, we can not accept the redemption process. The goods will be sent back to you directly.

GENERAL QUESTIONS:
Q: Can I refund?
A: We are sorry we can not refund, we can only redeem your goods with the same model or type.

Q: What if the jacket is too big?
A: We will do the sewing again to shrink your jacket.

Q: What if the jacket is too small?
A: Sorry, the leather jacket cannot be enlarged
 [/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Bahasa” tab_id=”1561977239702-150d53b2-1d4c”][vc_column_text]Bahasa

SYARAT DAN KETENTUAN

ATURAN PENUKARAN

Untuk memberikan pelayanan terbaik, anda dapat menukar produk yang telah dipilih. Proses penukaran dapat dilakukan dengan syarat produk yang dibeli masih dalam keadaan yang baik seperti semula dan belum pernah digunakan. Aturan penukaran adalah sebagai berikut:

  1. Barang dalam kondisi 100% dan belum pernah digunakan.
  2. Maksmal H+3 setelah barang sampai pada konsumen.
  3. Hubungi CS Kami di

Whatsapp      : +6281-220-715131

SMS/Telp       : +6281-220-715131

LINE               : @srleather

  1. Penukaran akan dilakukan setelah produk sr leather yang akan ditukar telah diterima oleh CS Kami.
  2. CS kami akan memproses penukaran selama 7 hari kerja
  3. Terakhir, kami akan melakukan pengiriman produk SR LEATHER

PENGEMBALIAN/PENUKARAN KARENA BARANG CACAT ATAU SALAH SIZE

Anda dapat melakukan pengembalian barang apabila produk yang diterima dalam keadaan rusak atau cacat, Kami siap untuk menerima kembali untuk ditukar. Aturan pengembalian/penukaran karena barang cacat atau salah size adalah sebagai berikut:

  1. Anda cukup menghubungi CS Kami untuk melakukan penukaran, selanjutnya kami akan membantu andan untuk melakukan penukaran.
  2. Penukaran akan dilakukan setelah produk SR Leather yang akan ditukar telah diterima oleh CS kami
  3. CS kami akan memproses penukaran selama 7 hari kerja
  4. Terakhir, CS kami akan melakukan pengiriman produk SR LEATHER

KESALAHAN PENGIRIMAN

Apabila terjadi kesalahan pengiriman, hal pertama yang harus anda lakukan adalah melapor ke CS kami dengan segera. Informasikan data diri anda, kesahalan yang terjadi, dan barang yang seharusnya anda dapatkan. Kesalahan pengiriman ini akan kami atasi secepat mungkin.

PERLU DIINGAT

Untuk melakukan penukaran /pengembalian barang harus masih dalam keadaan seperti semula (tidak terpakai, tidak kotor, kulit tidak terlipat, dll). Apabila kami menemukan barang sudah digunakan dan dalam kondisi yang kurang baik, kami tidak bisa menerima proses penukaran/pengembalian. Barang tersebut akan langsung kami kirim kembali pada anda.

PERTANYAAN YANG UMUM:

Q: Apa saya dapat melakukan refund?

A: Mohon maaf kami tidak dapat melakukan refund, kami hanya dapat menukarkan barang anda dengan barang dengan model atau jenis yang sama.

Q: Bagaimana jika jaket terlalu besar?

A: Kami akan melakukan menjahit ulang untuk mengecilkan jaket anda.

Q: Bagaimana jika jaket terlalu kecil?

A: Mohon maaf jaket kulit tidak dapat diperbesar ukurannya.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][/vc_column][/vc_row]